יום חמישי, 10 במאי 2012

חמשת אפליקציות האנדרואיד הנמכרות ביותר

נכון להיום חנות האפליקציות Google Play מונה מעל 600 אלף אפליקציות חלקן בחינם וחלקן בעלות, ריכזנו עבורכם את חמשת האפליקציות הנמכרות ביותר בעולם האנדרואיד והאמת, לא הופתענו

מקום ראשון - Draw Something


אפליקציה ישראלית ממכרת שכל עניינה הוא לייצר מה שעולה על ראשכם ועל השחקן השליכם לגלות מה ציירתם, את האפליקציה תוכלו לרכוש בעלות חד פעמית של 7.48 ש"ח בלבד בחנות פליי של גוגל.

מקום שני - Where's My Water


מאות המשחק הוא לנסות ולסחוב מים אל תוך האמבטיה ולנסות ולעבור בדרך את כל המכשולים, את המשחק מלווה מוזיקה וגרפיקה ברמה מדהימה, את האפליקציה תוכלו לרכוש בעלות חד פעמית של 3.71 ש"ח בחנות פליי של גוגל

מקום שלישי - Angry Birds Space Premium


אחד המשחקים הממכרים ביותר בעולם בגרסתו החדשה, הפעם תצטרכו להרוג את החזירים הקטנים בחלל, כמובן שמוזיקת הרגע ועיצוב הגרפי מעניקים תחושה מדהימה, את האפליקציה תוכלו להוריד בעלות חד פעמית של 3.72 ש"ח בחנות פליי של גוגל.

מקום רביעי - Cut the Rope


מהות המשחק כולה היא לעזור לפנדה לזכות ולאכול את שקית הממתקים הטעימה על ידי פתרון חידות הקשורות לעולם הפיזיקה, את האפליקציה תוכלו להוריד בעלות חד פעמית של 3.75 ש"ח בחנות פליי של גוגל.

מקום חמישי - SwiftKey X Keyboard


אפליקציה ייחודית שכל מטרה היא לעזור לכם לכתוב מהר יותר, על ידי ניתוח משפטים תוכלו ליהנות משלמת משפט אוטומטי, את האפליקציה ניתן להוריד בעלות חד פעמית של 11.26 ש" בחנות פליי של גוגל.

בפוסט הבא נסקור את חמשת האפליקציות החינמיות המורדות ביותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה